Assalamualaikum semua..

Korang semua kenal yahudi tak???mm mesti la korang kenalkan..dia la zionis dia la pemusnah islam..tapi korang penah tak mengenali dorang lebih dari itu..mesti tak kan..sebab korang rasa dorang jahat dan tak perlu tahu tentang kehidupan dorang lagi..betul tak??..tapi korang silap..korang kena pelajari dari mereka apa yang mereka lakukan sejak mereka dari kandungan lagi..patot la puak yahudi atau yang korang panggil zionis ni tak dapat dinafikan yang puak yahudi ni bijak..sebab ramai cendikiawan berbangsa Yahudi, dari segala bidang, Engineering, musik, saintis dan yang paling hebat ialah bidang perniagaan, dimana ia memang paling tersohor di dunia..mana tak nya.. Hampir 70% perniagaan di dunia dikuasai oleh kaum Yahudi..mmm banyak tu kan..bijak betul dorang ni kan..tapi adakah ini kebetulan atau usaha manusia itu sendiri..hmmm(fikir jap)..



So MK ada terbaca pasal artikel “ MENGAPA YAHUDI BIJAK ” yang ditulis oleh Dr. Stephen Carr Leon tapi telah dialih bahasa kepada bahasa melaysia oleh Adibah Mohd NoorMatriculation Lecturer, Department of SciencesUIA Matriculation Centre, Petaling Jaya, Selangor...Beliau telah membuat kajian hampir lapan tahun..hmm lama gak tu kan…antara data-data yang telah di kumpul kan oleh beliau ialah dari segi pemakanan, adat resam, ugama, persiapan awal untuk melahirkan anak dan beliau juga ada membuat perbandingan semua aspek tadi dengan bangsa2 dan kaum2 lain didunia..

Jom kita tengok macam mana puak yahudi ni boleh bijak…

Ok..kita start dengan persiapan awal melahir kan zuriat..


Menurut Dr. Stephen carr leon. Pertama kali puak yahudi ni tahu akan diri sang ibu ni mengandung ,sang ibu akan sering menyanyi dan bermain piano dan si ibu dan bapa akan membeli buku metamatik dan menyelesaikan masalah metamatik bersama sama…wahhh!! bagus nya..tapi kenapa dorang buat macam tu pulak MK..untuk sape pulak dorang buat macam tu..


Nak tau ek??mmm mestila nak???mmm sudah semestilah untuk anak dorang..untuk sapa lagi kan..dan dorang cakap macam ni “ia, ini untuk anak saya yang masih didalam kandungan, saya sedang melatih otak beliau, semoga ia menjadi genius apabila dewasa kelak”.oo patot la puak yahudi ni genius2 rupa nya masa dalam kandungan lagi dorang da sumbat macam2..buat latihan metamatik la..bagi dengar music la..huhuhu...memang patot la anak dorang akan jadi genius kan.. tapi bagi umat Islam lebih baik diperdengarkan bacaan ayat suci Al-Quran kat bayi yang ada dalam perut tu....mudah-mudahan akan jadi genius bila lahir nanti kan..macam adik ADI PUTRA..mak beliau selalu baca surah Luqman semasa adi dalam kandungan.. so ini la kelebihan nya..huhu..

mmm ada banyak lagi pasal yahudi ni...tapi MK akan letak kat entry lain ek...nanti lau banyak sangat input berbuih lak mulut korang nak baca..hehehe..pas ni MK akan cerita pasal PEMAKANAN dorang la ek..thanx sudi datang baca info yang tak seberapa ni...salam...

p/s: BUKAN NYE NAK SURUH KORANG IKUT CARA YAHUDI TAPI BERFIKIR KENAPA, KENAPA DAN KENAPA PUAK YAHUDI BOLEH JADI BIJAK????