Assalamualaikum semua..

9/11...10 tahun selepas bencana yang berlaku ke atas WTC..bukan nya aku nak sambut 9/11 ni..tapi selepas 10 tahun ia masih tiada punca dan tiada penyelesaian sehingga kini..siapa yang menjadi mangsa?? Amerika atau Saudara seISLAM kita..kita lihat, kita dengar dan kita fikirkan..

apa yang aku fikirkan 9/11 ini adalah satu pelaburan untuk merosakkan agama islam oleh amerika dan konco2nya..mereka hanya memerlukan 3ribu sebagai modal tapi mendapat keuntungan hampir sejuta..bahkan lebih dari sejuta..


itu dalam bahasa bisness..tapi dalam bahasa kebenaran mereka menggunakan 3ribu rakyat sendiri untuk membunuh sejuta rakyat atau umat islam..bahkan lebih banyak dari itu..begitu banyak umat islam yang telah mereka hapuskan..mereka sebenarnya adalah pengganas dunia..sebab mereka menggunakan manusia sebagai wang pelaburan untuk menghapuskan umat islam..

tapi kita hanya dapat melihat dan mengiyakan saja kehendak mereka..terdapat banyak teori konspirasi mengenai 9/11..kenapa ada teori macam ni..sebab cerita sebenarnya masih tersembunyi dan masih dilindungi oleh mereka yang begitu licik..siapa lagi yang licik kalau BUKAN YAHUDI kan..


teori yang terkenal mengenai 9/11

  1. Bangunan Pusat Dagangan Dunia (WTC) dimusnahkan secara terkawal menggunakan peledak kerana ia runtuh terlalu cepat dan secara teratur walaupun hanya tingkat atas itu yang terbakar
  2. tiada pesawat melanggar Pentagon sebaliknya sebahagian bangunan Jabatan Pertahanan AS itu dimusnahkan menggunakan peluru berpandu. Ini kerana tidak mungkin juruterbang amatur boleh melakukan pergerakan sukar untuk melanggar Pentagon, 78 minit selepas pesawat pertama melanggar WTC dan tiada sebarang kesan pesawat ditemui di Pentagon.
  3. Pesawat yang terhempas di Pennsylvania ditembak jatuh oleh peluru berpandu kerana kawasan nahas terlalu kecil dan tiada serpihan pesawat dapat dilihat.
  4. Bangunan 7 di WTC dimusnahkan melalui pengeboman terkawal kerana pencakar langit yang tidak dilanggar pesawat itu runtuh dengan cepat dan teratur.
  5. kapal terbang melanggar WTC dikawal menggunakan alat kawalan jauh.
  6. wujud perdagangan dalaman bagi saham syarikat penerbangan United Airlines dan America Airlines hanya beberapa hari sebelum 11 september membuktikan wujud pengetahuan mengenai rancangan serangan itu
  7. 4000 pekerja YAHUDI tidak hadir ke pejabat mereka di WTC semasa hari serangan
sumber:sinar harian

yang aku tak boleh blah yang no 7 tu..tak logik langsung..tak kan 4000 orang mintak MC dalam satu hari pulak kan..so kat sini dalang 9/11 adalah YAHUDI..muktamad!!!..