memang **** la kau ni..

bangun2 tido..aku pergi mandi..lepas mandi aku sarapan..lepas sarapan bukak fb..

aku ingat ada cerita menarik pagi2 macam ni..tapi ada lagi menarik dari tu...

KB bagi message kat aku..blog ad malware ke?..

aku pun terkejut..ha???.apa pulak balak yang menimpa aku ni..aduiiii...

aku pun terus terjah blog aku yang serba hitam ni..tapi benda lain pulak yang keluar..begang betul..

nak tau pe dia..ni ha...


budak baik hacked blog aku..sengal punya orang..tak de keje lain ke nak hidup senang..ko pergi la hacked israel ke..amerika ke..baru la boleh kata ko hebat..setakat hacked blog..pe barang..low class la ko ni...

selamat la browser aku ni ada security sikit..dia boleh detect ko punya website yang ada phising tu..hakhak..tak dapat la der niat jahat ko tu..

tapi ko memang **** ...dan ko juga seorang ******.. marah ni beb...

pesanan dari aku : lagi canggih sesuatu benda tu lagi banyak kelemahan nya..hati-hati!!!
pesanan dari aku : aku tak kacau ko..ko jangan la kacau aku...ada paham..