aku suka main atas, main bawah aku tak minat..tapi tak bermakna aku tak suka main bawah k..sebab dua2 ada kelebihan masing2..jangan stim jangan berdebar..ini bukan entri lucah..

berbalik pada tajuk entri yang gaya macam lucah ni..tapi lucah ke??kalau lucah angkat tangan..kalau tak terus membaca ek..(don't judge a book by its cover)..amboi speaking..kihkih..

aku suka main atas sebab boleh gentel2..tapi tak semua orang main atas pandai gentel ok..kalau main bawah tak best la pulak kan..tapi ada jugak orang suka main bawah..kalau semua orang main atas, sape pulak nak main bawah kan..betul tak??..tapi kadang2 main bawah ni ada kelebihan jugak tau..nak tau apa dia??..main bawah kadang2 boleh gentel sampai atas..tapi main atas tak boleh gentel sampai bawah..ha macam mana pulak tu..huhu..

tapi...........

main bawah kena kutuk la bila masuk..kalau main atas selalu dapat nama kalau masuk..mana korang nak..main atas atau main bawah??..mesti ramai nak main atas kan..sebab nak dapat nama..ish gila populariti la korang ni..hehehe..mana tak nya..bila gol je kan korang dapat nama..tapi bila jadi defender bila bolos je kena kutuk..huhuhu..defender tak boleh gentel2 bola sangat..tapi striker boleh gentel2 bola..tu yang aku suka bila main kat atas..

ha kan aku da kata tadi..ini bukan entri lucah tapi entri pasal bola la..malas la nak cerita lagi..boleh berdosa aku kalau korang fikir lucah..tak pasal2 batal puasa korang nanti..huhu..=)

bagi yang tak biasa dengar perkataan gentel ni..

*GENTEL : sinonim dengan gelecek bola..

MAIN ATAS : Striker..
MAIN BAWAH : Defender..

nota khayalan : Fikir lucah boleh gelap hati..Fikir bola aku rasa nak main la pulak...huhu