Assalamualaikum semua....

da bersedia nak buka ke??ha dah??awal nye...hehehe..tapi kalau yang tinggal kat sabah or sarawak memang patot awal la kan...sebab dorang sahur awal...hehe..percaya tak MK kena sound cam ni "ko ingat semua orang kenal ko ke???" adui...sedih tau...MK tahu la MK ni tak terkenal mana pun...baru je nak belajar berblogging ni...apa benda widget pun MK tak tahu tau..ni kan nak jadi terkenal..memang jauh sekali...bukan sekali je..jauh berkali-kali..

itu pun kalau korang percaya la MK kena sound cam itu...bagi MK..MK tak percaya sebab MK ni baik orang nya...mana tak nya...ketuk telur ayam..telur ayam tak pecah...kan ke nama nya baik tu...hohohoho.. tapi entry ni bukan nya pasal MK pun...tak da kaitan..orang baik la kata kan...hehehe...ni cerita pasal PM Britain...nak tahu kisah nya...

ha ni kisah nya....tapi kena baca sikit la ek..lalalala...


TUSCANY, Itali - Seorang pelayan wanita berusia 27 tahun, Francesca Ariani (gambar kecil) meminta maaf kerana beliau membuat kenyataan biadab kepada Perdana Menteri Britain, David Cameron, lapor sebuah akhbar semalam.

Kejadian itu berlaku semasa Cameron mengunjungi sebuah bar bersama isterinya, Samantha di sini baru-baru ini.

Perdana Menteri itu meminta pelayan berkenaan membawa minuman ke sebuah meja di luar kafe yang menjadi tempat duduk beliau dan isterinya.

Namun, Ariani menyatakan dia terlalu sibuk sebaliknya meninggalkan Cameron membuat pekerjaan menghantar minuman bersendirian.

Ariani berkata: "Saya berasa amat malu. Saya tidak mengetahui beliau ialah Perdana Menteri Britain.

"Saya amat kesal jika saya kelihatan biadab. Saya tidak berniat begitu."

Menurutnya, kejadian itu berlaku semasa dia amat sibuk.

"Beliau (Cameron) meminta dua cawan cappucino dan secawan espresso dan menyatakan akan berada di meja di luar tetapi saya menyatakan beliau (Cameron) perlu membawanya bersendirian kerana saya berada di belakang bar," jelas Ariani.


Kejadian itu berlaku di luar bar Dolcenero di Montevarchi, Itali. - Agensi


ha itu la cerita nya....bagi MK tak da la biadap mana pun kan...betol tak????..ingat terkenal sangat kan PM Britain tu...rakyat eropah pun tak kenal dia...ini kan MK..konfem2 la tak kenal jugak kan..lalalala...
selamat berbuka....